שיאצו לטיפול בכאבי מחזור

שיאצו לטיפול בכאבי מחזורנשים רבות סובלת מכאבי מחזור, בין אם מדובר בכאבי ראש, כאבי או בטן או כאבי גב, כאשר מיחושים אלו מלווים לרוב בתחושת עייפות, לחץ ודכאון. ישנן דרכים שונות לטפל בסימפטומים אלה, בין אם באמצעות טיפול תרופתי לצורך איזון הורמונלי של הגוף ובין אם באמצעות שיטות טבעיות כאלה ואחרות, לרבות תזונה בריאה ופעילות גופנית.

נראה כי בשנים האחרונות יותר ויותר נשים מכירות בכוחה של הרפואה האלטרנטיבית על שלל סוגיה כאמצעי יעיל ואפקטיבי לצורך טיפול בכאבי המחזור הנלווים, פיזית ונפשית כאחד. הרפואה הסינית רואה בכאב הפיזי כביטוי למערך אנרגטי לקוי, כך שהיא מתמקדת בגורם בכאב ולא בתסמינים הנלווים לו.

שמן פיגם

שמן פיגם - שמן הפלא להקלה בכאבי מחזור

מריחת השמן על הבטן התחתונה מניעה את הרחם ומשככת כאב.

למידע נוסף והזמנה עם שליח עד הבית הקליקי כאן

שיטת השיאצו מדגימה גישה זו, שכן מדובר בשיטה המבוססת על מגע לצורך הפגת הכאב, כאשר מטרתה לאתר את אותן נקודות בגוף המאותתת על אנרגיה לקויה, ולאפשר להן להתמלא מחדש על ידי לחיצות עדינות ומיומנות, הליך אשר עשוי בסופו של יום  לסייע לצורך זרימת דם תקינה ושחרור אנדורפינים על ידי הגוף.

שיטת השיאצו נמצאת יעילה לצורך הפגת כאבי המחזור, כאשר נשים רבות מדווחות על הקלה משמעותית בסימפטומים, זאת  לאחר מספר טיפולים בודדים בלבד. טיפול זה יוצר איזון בין המערך הנפשי לזה הפיזי  ובכך מסייע לצורך זרימת אנרגיה חיובית אשר באה לידי ביטוי בתפקודו היום יומי של המטופל.

יתרונות הזן שיאצו לטיפול בכאבי מחזור

השיאצו מציע שתי שיטות טיפול עיקריות- השיטה הקלאסית המבוססת על אבחנה מוקדמת של המטפל, ושיטת הזן שיאצו אשר מתבססת על טיפול אנרגטי מותאם בהתאם לצרכיו של המטופל, כאשר המגע המעורב הינו עדין יותר ביחס לשיטה הקלאסית, זאת לצורך איזון אנרגטי ופיזיולוגי של הגוף.

שיח אברהםSolaray - שיח אברהם, 100 כמוסות צמחיות

תמיכה לנשים בזמן המחזור

קני עכשיו באתר iHerb בעברית

כאשר מדובר בטיפול בכאבי מחזור, לרוב נעשה שימוש בזן שיאצו, שכן מדובר בטיפול מכיל  ומעמיק יותר, המתאפיין  במגע עמוק אך לא חזק יתר על המידה, המסייע באיתור אותן נקודות אנרגיה רופפות. טיפול זה בעצם עדינותו, עשוי  לבטא תמיכה רגשית במטופלת, שכן הוא מתבסס על היבט נפשי מעמיק.

ניתן לשוות גישה זו למעין טיפול פסיכולוגי באמצעות הידיים, כאשר יד אחת תפקידה לאתר את אותם אזורים בגוף הלוקים במתח ובקפאון, והיד השניה תפקידה להחיות מחדש את אותם  אזורים הלוקים במחסור אנרגטי. הטיפול מתבצע באמצעות לחיצות על אותם מרידיאנים המסמלים אזורים שונים בגוף, אשר יש ביכולתם לסייע לפעילות הרמונית של הגוף- נפשית ופיזית כאחד, כאשר המיקוד הוא בצ'י המסמל את אנרגיית החיים.

שיטה זו על שלל יתרונותיה, איננה מתבססת אך ורק על לחיצות, כאשר היא משלבת בנוסף מתיחות ותרגילים שונים, אשר חלקם ניתנים לתרגול עצמי בבית, הליך אשר מסייע באופן משמעותי ליעילותו של הטיפול.

כיצד מתבצע טיפול בשיאצו לצורך הקלה על כאבי המחזור

כאמור, כאבי מחזור מתבטאים לרוב בכאבי ראש, בטן וגב, זאת לצד תסמינים נפשיים כמו- דכאון, לחץ וחרדות. טיפול באמצעות שיאצו מעקרונות הרפואה המשלימה מתמקד באותם מרידיאנים אשר אחראים על התפקוד האנרגטי של אזורים אלה, זאת באמצעות לחיצות עדינות ובלתי פולשניות, אשר מסייעות לצורך תפקוד אנרגטי יעיל של הגוף.

קריסטל סטאר וומנס בסט פרנדקריסטל סטאר - חברתה הטובה של האישה.

16 צמחי מרפא מספקים תמיכה לזמן המחזור.

קני עכשיו באתר iHerb בעברית

עם זאת, כל טיפול מתבצע בהתאם לצרכיה של המטופלת, כאשר לעתים מדובר בכאבים חריפים המתפרשים על פני אזורים רבים ובפעמים אחרות מדובר בתסמינים קלים בלבד.

לרוב טיפול זה מתמקד באותם מרידיאנים הממוקמים ברקמת הכבד ובחלל הבטן התחתונה, שכן אזורים אלה מועדים לחסימה אנרגטית בזמן תקופת המחזור. הלחיצות העדינות אשר מתבצעות במרידיאנים השונים, משחררות אט אט את העומס והנוקשות אשר הצטברו במקומות אלו ומאפשרות לגוף להשתחרר ולהצטייד באנרגיה מחודשת לצורך פעילות יעילה ומאוזנת, פיזית ונפשית כאחד.

דילוג לתוכן